Verzending, Retour & Garantie

Verzending

Bij Christelijke Sieraden is er altijd gratis verzending. Dit geldt voor Nederland en België.

De levering duurt 1-2 werkdagen.

De levering naar België kan iets langer duren dan 3 werkdagen.

 

 

Retour

Gepersonaliseerde sieraden en oorbellen kunnen helaas niet retour. 

Overige sieraden mogen binnen 14 dagen retour.

Kosten voor retour zijn voor de koper ( 1 postzegel á €1,14 )

 

 

Garantie

3 maanden garantie op de sieraden, retour kosten voor de koper.

De items worden handgemaakt en kunnen iets afwijken van aangegeven afmeting.

 

 

Voor de overige producten geldt onderstaande:

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7.25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@christelijkesieraden.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Garantie

3 maanden garantie op de sieraden, retour kosten voor de koper.

De items worden handgemaakt en kunnen iets afwijken van aangegeven afmeting.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@christelijkesieraden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."